Anak Jagung Baru Menetas ♥

FollowDashboard

Ona Is Back Yo!
Saturday, April 20, 2013 ? 0 Atashinchi ?

Assalamu'alaikummmmm!!!! OMG OMG. Such a longgg time kan? Aku tak meng-update. I don't know lah. Macam mana boleh lupa dengan sayang blog ni pun taktau. Kesian dia diabaikan. Em, readers sihat? Me at here just ok ok lah. Makin gemuk gemuk gemuk and gemuk........ Sekarang, ada baaaaanyak cerita nak diceritakan. Siap sedia bila habis baca ni anda akan dapat mata yang agak rabak. Lol tipu :p

Oh ya! Daripada post yang sebelum ni, aku ada cerita pasal result pmr aku kan? and now, aku dapat kelas kedua. post yang lepas aku nak masuk kelas science stream, tapi  nak buat macam mana. Bukan rezeki aku untuk kesitu. Kelas kedua di sekolah aku ambil aliran ENGINEERING TECHNOLOGY. Motif aku capslock tu? Takde motif -.- Muehehe. Tak apa lah. Redha ja dengan apa yang telah dapat. Jangan tamak sudah. 

Melalui post yang lepas jugak, aku ada cerita pasal trip to KL dengan pengetua sekolah kan? now, dia dah bersara dah diganti dengan Mejar Bersara. Tapi aku tak ingat nama dia. Hehe. Hei! It's normal. Pengetua baru kadang kadang tak berapa ingat nama. hehe. But we don't know macam mana dia nak 'konker' sekolah aku tu. Haha. Whatever -.-

Ok. What else aku nak cerita. Lupa dah. Ha! Bulan lepas aku baru habis exam ujian selaras 1. Em em em. just so-so saja. Sebab ada 2 G. Apa dia G? Physics and Addmaths. Benda yang dah lame and semua orang tahu yang tu subject paling susah. Sangat k! I don't know macam mana orang yang dapat A+ dalam subject tu. Bak kata wardah "apa dia conteng atas kertas exam tu pun taktau lah". But we have to usaha usaha and usaha. Never give up. And 7th May ni ada exam mid year. Sekejap saja kan? Lepas tu nanti ada ujian selaras 2, then hujung tahun exam. Lepas tu masuk tahun depan ready for spm. God just kill me! zzz....

Zaman kanak kanak dulu cuma pikir "nak besar nak besar" sebab apa? sebab masa kanak kanak kita pikir bila dah besar, kita dapat bebas. hidup ke hulu hilir tanpa pengawasan our parents. But when kita dah besar, kita cuma pikir "nak kecik balik nak kecik balik" because? sebab masa dah dewasa ni kita ada banyaaaaak sangat problem yang tak tertanggung. kita pikir indahnya zaman kanak kanak yang without any problems to think. Is that true guys? 

In this 2013 i'm more in BELIEBER. See that photo at the top of this post. I really really adore him. I really really love him in matter what what what whatever..... He is the best of the superstar. Aku harap sangat dapat 'married' dengan dia. Yeah, 'married'. I know it is a wish that i never could get it as my reality. But if he is really my jodoh, aku takkan tolak. Tapi kalau dia bukan my jodoh, redha kan. Bak kata Lawan Ke Der 2 Boboi, redha airways~~~~. Lewls.

And and! I have cut my hair yaw! Hihi. Sebelum ni rambut aku panjang sampai pinggang and tak terbela. Orang utaqa kata 'bersequngaih'. Hehe. Bersequngaih means selekeh. So, i've made my decision jadi kita zapppp rambut and jadilah pendek sampai bahu. Kalau rambut panjang and tebal tak apa. Nampak cantik kan? tapi kalau rambut panjang plus nipis, bergh buruk gila. Pendek nampak lagi comel. Macam aku :p Eh? hahahahahahahahahahahahahahahahaha *tampar pipi guna buku*

Ok. I don't know what else that i want to story. Dah tak ada cerita. Insya'allah aku akan selalu update and takkan malas lagi *buat tabik guna dua jari* 

p/s : Izzue Islam handsome jugak en selain JB? Woopp! Assalamu'alaikummmmm!


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction