Anak Jagung Baru Menetas ♥

FollowDashboard

Trip to KL with Headmaster and his Wife.
Wednesday, November 28, 2012 ? 0 Atashinchi ?

Assalamu'alaikum wbt! Oh Allah! Rinduuuuuuuuuuuuuuuu blog. But, malas nak update -.- hehe. So, how are you guys? Sihat? Kalau tak sihat tu takkan tak reti reti lagi nak makan ubat? *ceh suara macam mak tiri :p* Ona sihat ja. Cuma jantung macam nak luruh tunggu result pmr keluar pada 27/12 ni. Hm. Pray for my result lah btw. 

Hm, haritu sekolah ada buat trip ke KL dengan pengetua sebab tahun depan pengetua dah nak pencen. So, cikgu cikgu sekolah Pekan Baru buat lah trip ni sebab nak spent time with pengetua sebelum dia belah dari sekolah. Cewah ayat kuangajo :p Hehe jk jk. But, cerita ni dah lama. Kami pergi KL tu haribulan 14/11 ritu. Harini baru nak kepoh :p Banyak tempat kami pergi. But gambar sikit ja. Aiman Naim lah ni, guna kamera aku sampai batery exhausted -.- 

Mula mula kami pergi petrosains, then ronda klcc, then pergi jambatan klcc, then naik tingkat paling atas klcc and malam kami pergi berjaya times square theme park :) So, enjoy the photo. Yiha! Yiha!

Okay, budak gemuk ni dekat kl sentral. Tunggu lrt nak ke klcc. 

From the left uda, amir, ijat, aspa comel, arman, aiman *the photographer* and fitri the green one. aku tak tahu macam mana gambar ni boleh ada dalam camera aku. 

Waiting for le lrt. Saja nak interframekan aunty tu :p Lewls

Heaven of chocolates :O

Sempat ambil gambar ja, lepas ronda klcc, tak jumpa pun :'( Nak beli.

Wuwuttt! Cute! :D

Picture with out headmaster. Aku tak tahu kenapa aku tonggek gitu -.- 

Me with afifah. OMG we're cute. Aite? Hehehe

Kami ada ticket ke petrosains. Awak ada? :p LOL. 

Alamak, gelap pulak. Hehe. Ni nak masuk petrosains. Tunggu kereta telur :p

Annoying nya aku. Konon lawa lah tu buat duckface :p Uhuks. Welcome to PetroJaya ;D

Orang berjual belakang, aku interframe kat situ :p

Gambar entah kenapa tetiba jadi kabur. Btw, comel pipah xD

Ni entrance nak masuk tempat yang ada dinasour besorr tu :D Muka gua tak nampak -.-

Haaa, ni dia dinasour besorr tu. Gagah nak makan kepala aku :p *Muka mintak kaki*

Wuwutttttt! Gunung berapi meletus :p

Model zaman dulu :p 

Nampak tak tulisan tu? Haaa. Aku lah yang buat. Hewhew

Kesian pipah. Dia letih :) Ni tunggu nak naik helikopter ituw~

Konon sweet lahtu?! Haaa?! Sweet dah la?! LOL -.- Masa ni ada pertunjukkan experiment menda ntah. Kena dapatkan cop dia.

Craving for some tutti frutti. Bateri pun dah low :'(

Hi! Aku kat puncak duniaaaaa! LOL -.- Abah aku jelouse aku dapat naik tinggi ni :D ada satu ja gambar kat sini. Sebab aku tak bawak camera. Camera aku bateri low. Ni pun camera Amni :)

Wooooooo! Berjaya Times Square Theme Park ;D

Naik menda ni membuatkan tangan aku lebam sebab pegang besi dia tu kuat kuat :D But bestttt!

Have soooo much fun here. Naik spining orbits sampai pening. Lepastu naik roller coaster sampai terasa nak muntah.

Alright. Ini ja yang mampu aku 'sajikan' kat korang. Hahaha eh? Hm. Tapi aku sedih jugak lah, tak sempat nak naik semua benda kat ts theme park tu, aku dah start pening mual nak muntah. Menda lah aku ni :( Sampai dekat McD, aku terus tidur kat meja tu. Pening sangat. Masa nak balik tu, call abah. Ngadu sakit semua sampai nenangis. Baru sekarang aku terasa malu sebab nangis kat public. Hehehe. 

Btw, Cikgu Mohd Shahar Bin Roslan, you are the best headmaster ever. Even, cikgu banyak buat kami boring during assembly, hehe, tapi cikgu lah cikgu paling sporting. Lawak pun lawak. Kami takkan lupa jasa cikgu. Kami warga SMK Pekan Baru saaaaaaaaayang cikgu :* 

Assalamu'alaikum wbt! :O

 


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction