Anak Jagung Baru Menetas ♥

FollowDashboard

Hari Raya
Sunday, September 2, 2012 ? 0 Atashinchi ?
Assalamu'alaikum wbt! harini dah masuk hari raya ke berapa eh? hm...................................tak ingat. lewls. haa k! nak tengok gambar raya ona tak. just gambar simple simple. gambar gambar semua ni di ambil semasa hari raya kedua iaitu hari open house kat rumah ona. apa tunggu lagi? scroll lah gambar ke bawah! duk baca apa aku bebel, sampai besok tak tertengok gambar nya :ppppppp *peace*


Ni laman rumah aku. Actually laman rumah aku besar. Ni baru bahagian depan :)

This baby name is Muhammad Danial Hakimi. Dia mengantuk time ni sebabtu sebek ja :p


This is my favourite during Eid. Nasi impit with kuah lodeh. Em, nyom nyom nyom.

Look at me. Sedang mencungkil nasi impit yang terselit celah gigi. Lewls -.- The purple is my niece, Nurul Ain Izzanie. Budak gemok...............

Acah acah ayu makan ja ni. Lepas tangkap gambar, melantak tak ingat dunia. Kau hadooo?

That is Niesha. Niece aku yang sulong. But, tengok tangan aku. Kenapa macam tu O.O

Me with Artirah. Abaikan mata aku yang macam budak blurr menunggu maknya di stesen bas. Lewls -.-

Terserlahnya kependekkan aku :'/ Shodeh! 

Haaa. ni teddy bear aku. Afifah. Is that we're look cute enough? Ahuk ahuk ahukz~

This is le family. Ni baru luar rumah, dalam rumah lagi ramai. Yang berkain pelekat sambil pegang handle motor tu my abah <3.

Alhamdulillah. Sepanjang open house tu semua okayy. Makanan pun cukup cukup! Aku sampai 3 kali tukar baju kurung. Sebab? Ada la......hehehe. gambar masa bersalam-salaman tu tak sempat nak tangkap. macam &!%#*& kan? K. saya tahu............ :( okay! ini gambar raya aku! hampa acano? *menari oppa gangnam*
 


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction