Anak Jagung Baru Menetas ♥

FollowDashboard

Hello!
Friday, August 31, 2012 ? 0 Atashinchi ?
Assalamu'alaikum wbt! Subhanallah, Walhamdulillah, Walailaha'ilallah, Wallahu'akbar. Tengok? Dapat pahala free. Aku tahu, ramai orang skip dari baca tadi. Hehe! Sudah kantoi! Tak apa, kita simpan rahsia ni dua K? :pppppppppppppp *banyak tak lidah aku?* Eh! Ciuhhh! *tutup mulut* Merdeka! Merdeka! Merdeka! Merdeka! Merdeka! Merdeka! Merdeka! Saya.........anak malaysia! saya.......anak Abu Bakar. Eh? Lewls -.- Hello! Lama tak aku tak update new story? Hm. Actually gini.................. *muka sedih* sebenarnya.......................... *ambik tisu* aku........................ jeng jeng jeng!................ MALAS! Lewls --' Hihihi. Marah tak? marah tak? marah tak? ya lah, malas sangat sebab nak log in blog ni pun susah. Apatah lagi nak nak update cerita baru. Hat ni lah yang paling lemah. (apa yang lemah? LOL) 

Hm, so? amacam puasa, raya and exam korang? good? boring? bla bla bla........  Hm, ni lah nak cerita pasal puasa, raya aku ni. Nak dengar tak? Nak dengar tak? Nak dengar tak? K, korang tak pekak -.- Puasa aku tahun more better lah dari last year. Lebih meriah, lebih ramai kawan non-muslims aku join puasa tau! Hohoho. Ni lah indahnya Islam. Kau hado? Lewls. Tapi yang tak bestnya puasa ni and raya ni aku tak main mercun pun. SENTUH PUN TAK. yang lagi sedih.............. bunga api pun tak pegang, main or sentuh. Sedih kan? *lap air mata* Raya tahun ni just biasa biasa cause terpikirkan PMR. Hm, aku dah lepas dari Trial. Dapat 1A, 1B, 4C and 2D. Malas aku nak cakap apa D, apa A or etc. Sedih bila pikir balik. Ni lah bahana kalau tak study elok elok. 

Alhamdulillah,dengan hadirnya Ramadhan tahun ni, buatkan aku more in ibadah la. Aku dah tak sosial macam dulu lagi. Destinasi aku sekarang aku nak berjaya dalam keadaan yang diberkati Allah dan direstui parents aku. Tapi bukan senang nak sampai  ke destinasi dengan selamat. Ada saja yang duk menghalang aku. Tak gaduh hal kawan, hal rumah pun campur aduk. Banyak kali aku melawan cakap mak aku. sebab ego dah menguasai aku. bila tengah geram, benda kecik pun kita dah anggap dia benda besar. 

Okay! ona nak cakap Selamat Menduduki Peperiksaan for those yang akan ambil PMR tahun ni. kita sama tahu! sama-sama kita ambil PMR nanti. takut? woi! aku takut lagi! *suara garau* eh? *kecikkan suara balik* keep in study K. PMR ni lah yang akan menentukan apa aliran yang akan kita ambik masa SPM nanti. so, jangan pikir terlalu mudah PMR ni. jangan pikir SPM ja kena pulun, PMR pun kena pulun. Kcun? Ha....................*berfikir sejenak* Aha! warga Malaysia yang sekarang sedang ambil Trial SPM, do the best K! Masa depan kita tu SPM. kakak aku pun SPM, tapi banyak main ja dia. 

K, di kesempatan ini nak ucap Selamat Hari Raya! haaa! Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yang ke-55 jugakk! hihihi. and satu lagi! Selamat Menjalani Peperiksaan for all yang akan menduduki peperiksaan PMR either SPM!


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction