Anak Jagung Baru Menetas ♥

FollowDashboard

Dia................
Saturday, April 7, 2012 ? 1 Atashinchi ?
Assalamualaikum and hi uollsss. WUWOOO! Lama gilaa bak hang tak hapdet blog. Ni pun kalau tak takmau chek nak hapdet, tapi dipikirkan to alls readers, kena lah hapdet jugak sebab rasa nya dekat berbulan dah lah tak story mory kat sini. Ohhhhh, i misshhhh you badly blog.

Punca sebenar tetiba teringat kat blog ni sebab ada geng blogger chek dia pi tegoq chek then dia kata ada salah soghang geng blogger kami nak bertunang. Tudiaaa BAK HANG! chek tekejut lah. Ya lah, lama dah tak kontek *contact* dengan depa. Ni mai mai teghoih habaq nak bertunang. Hamboih aih. So, say congrate lah kat kak Amlyn. Dah jadi tunangan orang pun haa. lepas lepas dapat tau dia nak tunang, teroih amik phone, pi hantaq mesej sepanjang 1000 kilometer lah kat dia. hihi, Alhamdulillah, dia still tak lupa aku. Kalau tak, boleh malu aku hooo :o

Sebenaqnya aku pu taktau nak hapdet apa. Btw, for the last post with title Malaysian Boy tu dah end story. Kami tadak jodoh. Yaa, belum sebulan dah break. Nampak sangat tak ada jodoh. Maybe it's my fault jugak.
Takpa, i don't mine. tak kesah. jodoh dah terletak di tangan Tuhan. kita sebagai manusia kena berusaha dan tunggu sahaja. right?

Hm, aku pun baru habis exam and dah dapat result. Alhamdulillah, buat masa ni tak ada fail lagi. cuma subjek sejarah ja 'cukup cukup makan' kata orang. Aku dapat 2A 3B 1C 2D. D tu Bahasa Inggeris dengan Sejarah. A? Geo dengan Bahasa Melayu. Haha, dalam kelas geo aku bukan bagi tumpuan sangat pun, tapi tak tahu aku selalu boleh score A. Rezeki Tuhan kannnn?

And then, aku pun baru habis lawan handball. Dah puas asyik training setiap hari, lepas tu nak lawan. Tapi cuma dapat masuk hingga ke suku akhir ja. Final melayanggg~ haha. Tak apa lah, bukan rezeki kami. Lagi pun muka aku ni dah hitammm. Berbelang terukk :/ Haihhh, jadi anak keling lah aku ni

Btw actually banyak lagi nak diceritakan. So, wait for the new post from me. Nak mandi and keluar pergi second house aku that is Bubble Gurt. hihi, dedaaaaa. Assalamualaikummm ;)



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction