Anak Jagung Baru Menetas ♥

FollowDashboard

My Malaysian Boy ♥
Saturday, February 25, 2012 ? 0 Atashinchi ?
Hey there. Hm, i don't know why i can prove my promise. korang ingat janji aku dulu? alahh, yang aku cakap aku takkan couple until aku habis sekolah. Kannn? But now, aku langgar janji mati aku tuu. I'm not single. Btw, sorry if ada someone tersinggung dgn keputusan aku. Yahhh, everyone want a partner to complete their life isn't? sama lah macam aku.

So now, aku tak lari dari kesalahan. Ohh! Btw, sorry sbb aku dah lama tak update blog, siriesly miss you blog. Mesti boringg kan bila klik link ja, entry yang sama ja. hihi. Okay now, i want to show you my new partner a.k.a. the special one for me. Here is him <3

 
Haha, act ada je gambar dia. tapi sengaja ambik yang ni and crop. Oh, his name is Ahmad Syahir. Anak guru kaunseling sekolah aku. And also 1 sekolah dengan aku. Ape lagi nak kasi tahu pasal dia eh? hm, tahun lepas dia 1 kelas dgn aku iaitu kelas kedua. but tahun ni dia drop turun kelas masuk kelas ketiga. Tak apa lah, asalkan dia tak kecewa and teruskan usaha supaya dapat keputusan yang bagus. especially PMR tu nanti. Okay honey?

Nama panggilan kami pun rasanya lain dari orang lain kut. Sbb orang couple je nak ber'baby' and 'bie' lah. Beritu ini. so, dalam relay kitorang, kitorang buat ada different sikit. Cewahhhh. aku panggil dia 'yaya' for singkatan ayah, and dia panggil aku 'bubu' singkatan dari ibu. haha, comel takkkkk? kalau tak comel, do i care? haha. 

So, i hope our relay ni kekal lama lah. kalau boleh sampai jannah sekali pun aku sanggup. I'll pray to you, ALLAH :)

kbye.
 



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction