Anak Jagung Baru Menetas ♥

FollowDashboard

Now I'm Free :)
Saturday, January 14, 2012 ? 0 Atashinchi ?
Finally , he was let me go . I sure he will do it me and also for him . Walaupun awak dah lepaskan saya , tapi tak bermakna kita akan terputus hubungan . I really really hope our friendships will never end . 

Dear N , I sure , you will get a very very nice person to make your partner in your life . And it's also me . I think out relationship will not end with the marriage . But it's okay . We can friends until jannah . I hope you not mad on me and forget our friendship forever . I really need friends like you . Make our memory as you life pictures :)

K , sekarang , kita kawan macam biasa . You as you . Me as me . Kita boleh panggil hang aku right ? Kita boleh sepak sepak kepala . Tolak tolak kepala . Kann ? Kita boleh sembang secara awam . Sebab kalau time kita ada relayy dulu , nak sembang pun takut . Sebab takut kena kantoi dgn cikgu right ? Now , kita ada alasan nak kasi dekat cikgu yang kita cuma berkawan . Nothing special relationship :)

*************************************************
Alhamdulillah , hubungan aku dengan nazreen sekarang dah biasa . Dia pun dah lepaskan aku . Mungkin Allah dah bukakan hati nya untuk lupakan aku . Takpa , aku akan selalu mendoakan dia agar dapat yang lagi perfect dari aku .

'Ya Tuhan, Kau jagalah hati nya dengan baik . Peliharalah hati nya agar dia sentiasa bahagia . Kau carilah yang terbaik untuk nya untuk menjadi tempat mengadu masalah . Aminnnn'

Tengok ? Saya dah doakan awak . And semoga Allah makbulkan doa saya . Anddddddddddd ! Semoga awak berjaya dalam PMR nanti . Kita nak amik PMR kann ? So , do the best for your future :)

sincerely
-Ona Domo



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction