Anak Jagung Baru Menetas ♥

FollowDashboard

The Ultimate Year End Giveaway by Nisa Kay
Tuesday, December 6, 2011 ? 0 Atashinchi ?
Assalamualaikumm dear readers ;) K , setelah berapa ratus tahunn aku menunggu giveaway ni start , akhirnya bermula jugakk ! Wuhuuuuuuu ! Boleh katakan , setiap hari aku view blog NISA sebab nak tahu bila giveaway ni nak mula . So , here we are .




Syarat syarat :-- jeng jeng jeng 
  1. Terbuka kepada follower SAYA SUKA MENAIP . Tidak kira lelaki atau perempuan ;)
  2. Wajib mempunyai blog and bergelar blogger yeahhh .
  3. Tak perlu pun tag kawan-kawan untuk join , cukup sekadar promote aje . 
  4. Pemenang akan dipilih secara random .
So , how untuk join Giveaway akak shantek kita ni ? :-- jeng jeng jeng

1. Buat entry bertajuk "The Ultimate Year End Giveaway  by Nisa Kay"
2. Letak banner giveaway dalam blog korang macam kat atas tu , ada gambar Nisa tuuu . Tapi memandangkan blog Nisa disabled right-click , korang boleh copy dekat SINI .
3. Letak link sponsors dalam entry korang . Tapi memandangkan jugak blog Nisa disabled right-click , untuk copy link sponsors kat bawah ni , korang perlu click Ctrl+C serentak k ;) 



4. WAJIB letak semua sponsors (blogshop) dalam blog list anda . Bagi sponsors yang hanya ada fan page di facebook , korang pergi LIKE fan page diorang tau !
5. Promote entry penyertaan korang habis habisan , sebab ada hadiah untuk top referral . 
6. Tekan butang LIKE dan TWEET kat bahagian bawah entry NISA
7. LIKE fan page blog SAYA SUKA MENAIP k !
8. Pastikan korang ikut syarat-syarat di atas yaw !


K , Korang boleh tengok senarai hadiah gempak nya kat SINI.
Ingatt ! Giveaway ni akan bermula dari 6 DISEMBER sehingga 31 DISEMBER tahun 2011 k ! Jangan terlepas peluang ni wehh ! 
And 1 lagi ! Korang kena letak link korang dekat comment entry blog NISA k , tapi hanya SEKALI je k ! Ingattt !


K , kerja aku semua nya dah siapp . Dah LIKE and TWEET semua abang - abang , kakak - kakak punya fanpage yang sponsors tuu . Korang punya barang sumpah gempak k ! And aku harap aku boleh menang giveaway nii . And thanks sesangat Nisa sebab sudi buad giveaway ni ;) 

p/s : Sorry lah , kelebaran kotak post ni terlalu kecik . Nak adjust tak boleh . Hope mengerti ;) 

Kbye



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction