Anak Jagung Baru Menetas ♥

FollowDashboard

ONLINE SHOP :]
Thursday, December 15, 2011 ? 0 Atashinchi ?
Assalamualaikummmmmmm ! Nahaii ! Lama gila bak hang chek tak update bloggg . Harharhar . Bukan chek lupa kat blog ni , tapi chek tak tao nak update apa kat blog ni haa . Dah bersrawang dah ponn . #K cukup cakap loghat bahasa kau tu ona !

K , hari ni nak update pasal online shopp . Yayahhh i know kadang kadang bukan boleh percaya sangat online shop ni . Ada yang tipu semata mata kann ? Ada yang emmmm saja nak ambil duit orang , tapi padahal barang yang kita nakkan tu tak sampai kat rumah pun kan ? Tuptup rupanya kena tipuu . Jeng jeng jeng . Tapi nasihat aku lah , kalau nak beli barangan online shop ni , kena lah siasat dulu kualiti dia and tanya orang orang yang pernah beli , tanya pasal barang tu bagus ke tak or what . 

Yang pasal online shop tipu ni sebab salah pengeluar online shop tu and salah pembeli jugak . Pembeli pun masa nak beli kena lah macam aku kata tadi 'SIASAT' . Kita siasat dulu adakah barangan tu still available or dah sold out . Ataupun diorang tipu kita yang barang tu menarik lah ape lah , tapi sampai kat kita , habuk pun tarakkk ! Ye lah kann , kalau online shop ni kita kena bank in dulu , then baru dapat barang kann ? Tapi , make sure barang yang korang nak beli tu sesuai untuk korang , baru korang tempah okay !

Aku ni nak kata pernah lah beli barang online shop ni . Setakat ni Alhamdulillah lah barangan yang aku beli semuanya gempak gempak and sesuai dengan badan aku . Kualiti dia punn bagus . Yang aku pernah beli , cardigan atau kata orang jacket , inner tudung , shawl and banyak lagi lahh . Semuanya cantik benor dari gambar yang dia tunjuk . 

Actually online shop ni tak lah seseronok shopping betol betol , shopping betol betol ni boleh try baju , and boleh amik size sendiri kan . Tapi kat online shop lebih kurang jugak . Tapi for those yang mempunyai badan yang saiz XXL , maybe untuk online shop ada kut , tapi kena pandai cari lah ye . Tapi setahu aku online shop ni baju baju dia hanya boleh fit sampai size L je . Tapi maybe ada kut . Lagi punn online shop yang selalu aku guna ni semuanya harga berpatutan tao . So , jangan lepaskan peluang korang untuk try online shop nii ;)








Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction