Anak Jagung Baru Menetas ♥

FollowDashboard

'KILLER TAG' from blogging friends , YAYA :)
Tuesday, December 6, 2011 ? 0 Atashinchi ?
Okay , memang best bila di tag . Haha , di tanya macam nan kite ni kena jawab soalan gosip besar besaran . Haha . K , aku merepek . So , This is the question from bebyboo :)

Korang pernah kentut dalam kelas tak or kentutr diam-diam ? Just honestly
Hahaha , orang kalau pengotor macam i ni mesti pernah kannnnn :) But shhhh ! takde sape tahuu . So , keep it secrets :p

Apa perasaan korang bila ex korang mintak couple balik ?
Hmm , ape ehh perasaan aku , aku rasa macam nak campak dia dekat lombong . Even bukan dia yang mintak clash , hati aku takkan boleh amik balek sesuka hati k ;)

Korang pernah maki orang dalam FB or TWITTER ? Why ?
Aku rasa semua orang pernah kann . Ye lah . dah geramm . Why ? Hmm , i think sebab jelouse or kacau BF diorang . Tapi aku tak pernah kacau BF orang semata mata nak goda dia . Ohh pewlishh ! Not my taste . So , the answer is pernah .

minat tengok movie korea ? Bagi satu tajuk yang korang minat
Minat je movie korea . Tapi minat camtu camtu je . Yang aku minat pun , cerita My Princess dengan Cinderella's Stepsisters . 

Pernah bagi ibu korang menangis ?
Haihh , aku pun tak tahu lah weh . Ibu aku tak pernah menanges depan aku . Ye lah . perangai aku yang macam siakk ni , Ibu mana tak menanges . I don't know .

Tempat date paling romantik bagi korang ? Bagi 3 tempat.
Haha , aku pun tak tahu . Tapi kalau aku lah kan , kalau lah kan , aku suka 1 : Paris . 2 : Korea . 3 : hmmmmmm , entah ! haha .

Tajuk lagu yang boleh buat korang menangis .
Hmmm , lagu jiwang lah kak . Cintaku Dipermainkan dari Apit and Disaat Aku Mencintaimu dari Dadali . Sedihhhhhhh !

Nama BF/GF korang yang setakat nie :)
Hahaha . yaya yaya :D aku single mingle triangle square lahh ! Haha . 

Nama penuh korang ( macam dalam IC )
Hihii . Nama aku buruk k , jangan gelakk ! Nabila Husna Binti Abu Bakar . Watlekkk --'

Nama kawan yang paling korang sayang .
Of course my superb BFF , Tasya , Wardah , Zaty , Didiey , Syahir , Ekin , Epan . Tu je kutt ;)

Pengalaman pahit korang dalam hidup
Aku pun tak tahu , i think tak dapat happy my parents maybe :)


Haha , actually aku malas nak buad soalan balek . Sorii :D Hahaha . K , YAYA , ILOVEYOU .

Kbye :)



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction