Anak Jagung Baru Menetas ♥

FollowDashboard

Hey Boy ! You know whaatttt ? I Love youuuuuu !
Sunday, December 18, 2011 ? 0 Atashinchi ?
Assalamualaikummm , okayy sekarang aku agak penat baru balek dari tengok movie dengan sedara sedara aku sampai naek lenguh kaki ni haa and aku terasa ada something nak diluahkan disini . #Okay no more intro letters .

Did you see that title ? Ohmaii , kau nak tahuuu something ? Aku kan , aku kan , aku kan dahh sebulan SINGLE , OMG *tetttt . Tapi bukan tu aku nak bahaskan sekarang . First sekali aku nak nafikan yang aku ni desperate sangat nak boyprengggggg okay . Aku just nak luahkan apa yang terpendamm dalam hatiku ini *berhenti buat ayat jiwang ona --' . Actually ada 2 orang yang duk goncang goncang hati aku ni haaa . Pewlish lah kau jangan buad aku merana sebab tak dapat kauuuuuuuuuu --'

First boy aku jumpak time aku pergi holiday dekat KL , jam pukol 11.30 malamm and jalan jalan dekat uptown . Did you see that ? UPTOWN okayy , aku tak sekaya kau cari barang mahal dekat Pavi , TS , Mid or etc . Bagi aku , asalkan ada tempat nak beli , aku pergi . Then time tu aku berhenti dekat bahagian orang ada jual Sugar Glider . Ohmaigosh , sugar glider tu shoooo cute okay . Like my mom --' K , diorang kurung sugar glider yang liar dalam satu sangkar . Dalam tu i think ada belas belas ekor lah . Then tuan dia nak keluar kan sugar glider sekor , tapi pintu sangkar terbukak , lepastu tetiba ada sekor lagi SG nak keluar , yang aku nak tergelak SG tu terkapit dekat pintu sangkar tu . kodek kodek dia . HAHAHAH --' then ada tangan keluar sebelah aku then he say ''Eh ! Dia nak keluar'' Aku pun time tu dah terkejut berok tetiba ada tgn hantu mana keluar sebelah aku terus tutup mulut then tgk empunya tuan tangan tu . Then aku nampak lelaki tu comel sangatt and dia tgk aku , dia pun malu dan dan tiru aku tutup mulut . Haha , that's cute kann ? Kejadian tu berlalu terlalu pantas . I miss you my mysterious man .

Second pulak , aku ade kenal this boy , nama dia start dari A . Sumpahh aku minat cara dia . Even he is anak orang kaya , bergaya , banyak fans or what , tapi dia tak pernah bongkak dohh . Tapi yang selama ni aku jumpak orang yang macam ciri ciri dia tu semua nyaa nak berlagak jalan menonggeng ja --' But he's not ! I know himm ! *keluar dah ayat UK dia tu . And aku agak rapat dengan kakak dia , ada lah aku siasat sikit hal dia . And kakak dia cakap dia tak pernah tinggal sembahyang . Ohmaii , anak mithali :) *senyumm manja sikit :p . Alahh Ona , kau senyum tu bukannya dia tu milik kau . Pewlish lah jangan perasannnn ! Then , dia ada buad statement yang dia bertepuk sebelah tangan . jari aku ni kann , ringan ringan je nak komen kata ''you will no be so if you with me'' . But kalau dia setuju tak ape lah , kalau nya dia tolak aku mentah mentah , boleh maluuu dohh ! 



K berakhir lah sudah karangan akuu . For those yang baca , simpan rahsia ni kita berdua saja yang tao tao ! Cehh --' 

Kbyee ;) *hey boy , i need you be minee . #KenyitMata


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction