Anak Jagung Baru Menetas ♥

FollowDashboard

I'M CRYING AGAIN :(
Friday, September 30, 2011 ? 0 Atashinchi ?

Aku tak tahu apa yang Allah sedang menguji aku sekarang nihh . And mungkin apa yang telah berlaku selama nihh , semua sebab akuu . Aku dah tak larat nak menanges . Maybe aku pernah senyum and ketawa dgn korang , but dalam hati aku still sedihh sesangat .  First , aku jauhkan diri aku dengan member terrapat akuu and yang paling aku sayang . Maybe nihh semua salah akuu . Aku tak dapat terima diorang couple . Aku jauhkan diri sebab takut nanti diorang dulu yang jauhkan diri dari akuu . I'm sorry friends . Second , lelaki yang sering teman aku bercerita apa semua dah salah faham dengan aku and marah aku , maki maki aku , and terus delete aku dekat facebook . Aku tak tahu apa salah akuu . Sedih sangat . Third , aku dah lukakan hati orang yang paling aku sayang . My dear boy . Aku termaki dia sebab dia menuduh aku yang bukan bukan . Aku bengang dengan tindakan dia yang macam tuu . Aku dahh hilang semua orang yang aku perlukan . Masalah seperti ini lahh yang selalu aku luahkan dekat diorang . Tapi , dah jadi macam ni , aku tak tahu nak luahkan dekat sesiapa . Aku harap dengan blog nii , korang dapat pahamm , and aku anggap aku dah lepaskan semuaa nyaa dekat sini . Mungkin entry nihh nampak biasa biasa , tapi aku nii perit sangat nak terima semuanyaa . I'm sorry guys if i do something that breaks your hearts :/ 
Thank youu 


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction