Anak Jagung Baru Menetas ♥

FollowDashboard

Ya Allah , saked nyaa kaki aku !
Saturday, August 20, 2011 ? 0 Atashinchi ?
HAHAHA , semalamm aku penat mcm budak ni laa . Menonggeng !

Assalamualaikumm guys . Tgk budak kat atas tuu . HAHA , punya penat smpai nmpak bontot . Tapi aku tak lahh sampai ke situ . Btw , budak tu comel jugak ! HOHO . macam kau !

Oke , kau nmpak title tuu ? Memang kaki aku nihh mcm orang tua tahu tak semalamm . punya shopping tak engat duniaa . Dari pukol 3.30 smpai sana , terus start shopping . Aku dpt lahh baju kurung sehelai , harga RM210 . Perghh la . Then , shopping punya shopping , berhenti kejapp smpai pukol 7 , berbuka dulu dekat kedai Nasi Kandar area Giant kat Kulim tu . Aku pun dah lama tak makan nasi kandar kuah campur . Memang menyelerakan lahh semalam . HOHO . 

Then , lepas habes berbuka , naik atas balekk . sambung shopping . Then carik shawl , jumpak lahh . cotton kaler krimm , nak pakai nan baju kurung yag tadi beli tu . Then , engatkan nak balek dahh . tapi masa tu baru pukol 8.30 . then , kaka ipar ajak pegi beli kat First Lady . Sana memang paling lawa lahh ! Murahh pun ada . Gila babe . Then , masa nak masuk kedai First Lady tuu , nmpak jubah kaler purple . lawaaa la . And aku tak pilih benda laenn dahh , Aku pilih jubah tu jaa . Semadd !

Then , maseng-maseng beli blouse lahh ape laa . bnyak jgak laa . Then , semua dah penat , pukol 9.30 kitaorang bertolak balekk . smpai rumahh pukol 11.00 . Sesampai rumahh teruss test baju ape semuaa . Kaka ipar aku , masuk bilik teroihh tdor . HAHA , penat sangat kutt . Then so kayy , pakai baju , test nan shawl nan kasut sekali . Whoaaa . aku seronokk sesangat ! :D Baju kat kak Refa tak amik lagi . So , tahun nie maybe aku pakai 3 pasang baju je kutt :( . tak ape so kayy .

Hmm , oke ! Aku dah penat mengentry nihh . So , aku nak rehat ! Kboii !

p/s : baju raya tu , nnty aku letak dlm FB . nnty sendiri tgkk !



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction