Anak Jagung Baru Menetas ♥

FollowDashboard

Random post -.-
Tuesday, August 23, 2011 ? 0 Atashinchi ?
Babe , I miss you :( 

Assalamualaikumm guyss ! I'm backk ! HOHO . Mcm aku pergi jauhh je nak kata I'm back konon -.- Okeoke , Ona dahh buadd post baru . So , happy ! Wee . Hari ni takde tajuk and cerita baru , So , buadd random post je lahh kenn ? :)

Tadi pegi sekolah lambat :( , Member semua dahh masuk sekolah . Aku je jalann kaki sensorang masuk sekolah . Btw , So kayy . Lepas tu belajar lahh . First PJ , tak ade pape punn . Just duduk dlm kelas , potpet . Ye lahh , puasa . Sapa yang nak PJ . Ye dakk ? Then , lepas PJ , SC . Cgu tak masuk . Cgu ganti masuk . Potpet lagii . sakan kitaorang sekelas . HAHA -.-

Then rehat . Date nan sayangg aku . Sapa ? Sapa ? Tgk lahh gambar atas tu . HOHO . Then , lepas habeh rehat sambung belajar . Smpailahh masuk kelas IT . HAHA , bukak FB kejapp . Then , bukak blog cerita seramm . Semuaa pakat ushar . Smpai lahh kat 1 gambar nihh , memang seramm gilaa ! Pucat lesi muka akuu ! Serammm nak mampoih doe ! Then , lepas IT , SJ . cgu tak masuk . So , sesaja lahh keluar awal :D

Lepas tu lepak dgn Tasya nan Aman . Aman kate je nak Skype ptg nihh . Tapi , tak muncul-muncul pomm ! Aku nan tasya ja tggu . Webbie nan Tasya je lahh . Haihh ! Semalam Tasya tak onl , Aku nan Aman je onl . Sekarang Aku nan Tasya je onl . Esok , Aku taknak onl . Biar korang dua ja onl . Baru adil ! #merajuk .

Then , lepas onl , tidor sejamm . mama dah bising , surohh mandi . So , mandi je lahh . Then , smpai lahh sekarang . Tak ade keje nak buadd , So , update lahh status . Kejapp lagi nak pegi jenguk nenek kat kampong . Terasa malass derr -.- Ape aku nak ayat mak ayah aku tuu . So , gonna go . Makan makan . And tgk nenek :) 

Kboii ~
 


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction