Anak Jagung Baru Menetas ♥

FollowDashboard

RAGAM RAYA :)
Wednesday, August 31, 2011 ? 0 Atashinchi ?
HAHA , Ni baju raya aku yang pertamaa . Lawa ? HAHA . Sorry arr gmbar senget . -,-

Assalamualaikum guyss ! Wahhh . Happy nyaa RAYA :D Seronok sangat . Dapat duit banyak oo . HAHA . Hari ni dah raya keduaa . Masih lagi HOT . Tapi raya pertama best lagi . ye dak ? Tgk atas tuu . gambar baju raya aku . Abaikan muka haprakk derr tu . Haha

Hishh , Act , hari ni rumah aku ada open house . aku punya seronok nak cerita sampaikan biar semua kerja aku tuu . Haha . tajuk kita hari ni ialah = RAGAM RAYA . Ya Allah . sumpah bnyak sangat ragam di pagi raya tuu . Awal pagi 1 syawal tuu memey sibukk . HapPENING sangat . Kau tahu aku bngun pukol berapa ? Pukol 7.30 babe ! Haihhh . Awal lagi doe . Bngun-bngun ja kena buad kerja . Btw , takpaa . itu kesenangan jugak nanti kenn .

Lepas tu mama nan abah and the others lahh pegi sembahyang raya . Tinggal aku dgn kaka aku dekat rumahh . Online kejapp then bersiap . Then , mama nan abah balik dari masjid . kitorang maaf-maafan , dapat duit rayaa . Then , bergambar dgn family semuaa . syiok habess lahh . lepastu pergi rumah sedara mara . Dah penat then balik .

Esok nya pulak iaitu hari ni , raya kedua . Ada buad open house , Adek bradek semua datang lahh . Haa , ni yang cerita HOT nya nihh . Ada 1 family nihh datang rumah , And diorang duduk dekat meja berkederet panjang . First mak dia , anak perempuan dia , anak lelaki I , anak perempuan dia , anak lelaki II . Then salamm je lahh . anak lelaki dia yang II tu duduk hujung sekali . Entah macam mana aku terhulur tangan pegi bersalam dengan diaa . Haihh . Diam punn boleh balas salamm aku . YA ALLAH . Banyak dosa aku .

Hari ni memang meriah lahhh . Penat doe aku . Tadi pikir nak tidor jaa . Kalao tidor lahh ni , memang nyenyak ! Rmai jugak lahh datang , mmber-mmber . So , Kau tahu aku penat ken ? Aku dah tak larat menaip nih . Okay done lahh ape aku tulis . Kbaii alls :)



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction