Anak Jagung Baru Menetas ♥

FollowDashboard

Mulut akuu -.-
Friday, August 12, 2011 ? 0 Atashinchi ?
Kau tgk ! Tgk ! Lawa ? Mesti lahh lawa , Aku yang tangkap ! Ada bakat jadi photographer !

Assalamualaikumm . Aku tak tahu apa motif aku letak gambar bunga kat atas tuu . Sebab takde idea nak letak gambar ape kutt ! Okayy , hari ni hari sabtu . Puasa ? puasa lahh kenn kenn ! Kasi bnyak pahala ye yuallss ! So , hari ni Ona nak break puasa Ona dgn member tersayangg . But , one of my friends cancel , dia takleh dtg . Sebab bajet low . Hee , So kay babe :)

Tajuk entry kali ni pasal MULOT ONA . Kau tahuu , mulot aku ni suka membebel , mencarut ape semuaa kann . And kalao kau nmpak mulot mcm tu , tu mulot aku lahh tu . HAHA . Act , aku dah cuba jadik budak pendiamm . Taknak bnyak ckp sangat . Tapi , bila aku jumpak kawan aku , semua niat aku nak jadik budak pendiam , Tetiba hilangg . Aku start membebel ape semuaa . Dalam kelas , aku duduk tempat paling hujungg sekali . So , susah lahh nk bersembang nan mmber kann . So , aku cuba tahan diri aku supaya jgn bnyakk bersembang dan duduk diamdiam kat tempat aku . Lepas 5 minit , Siries takleh tahann , Aku pegi tempat kawan aku , pi chot chet nan dia . Sumpahh takleh duk diam doe mulut nihh !

Tapi , bila tak ade kawann , sumpahh aku boring . Tetambah kawan aku si wardah tuu . Setiap pagi dtg sekolah , mesti ada jaa cerita nak diceritakan pada dia . Aku nihh bnyak cerita and bnyak mulot ( p/s : bukan bnyak mulot mcm mulut tempayan tu k ! ) . Maybe mulot bnyak ckp ni turun dari mak aku kutt . ye lahh . Mak aku tu suka bnyak cakap . and kalao mmbebel , mulut dia tak pernah penatt doe ! huhh . Aku punn tak tahu laaa mak aku tu .

Kejap lagi aku nak pegi berbuka puasa nan mmber aku Erny , Tasya , Amsyar and Haikal je kutt . Btw , Aku cuba taknak bnyak bercakap . Aku cuba jadi budak pemalu mcm 2 tahun lepas . Aku punn tak tahu sebab apa tahun ni aku jadi bnyak cakap . Padahal , 2 tahun lepas aku seorang yang sangat pemalu doee ! Pelik kann ? Tapi nak buadd mcm mane . Manusia cepat berubah . betul takk ? Btw , aku cuba . Apa salah nya mencuba . Tapi kalao dah takleh tahan tuu , Aku lepas jugak arhhh ! Kesah ape aku . HAHAHA :D

K lahhh , smpai sini je aku nak merapu meraban semua . Kbaii !



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction