Anak Jagung Baru Menetas ♥

FollowDashboard

ye aku tahu ..
Thursday, June 9, 2011 ? 0 Atashinchi ?
ye aku tahu . aku tahu kau tersilap langkah , tapyy ini bukan kesalah kau , ini semua kehendak tuhan .  budak tu pom bodoh . right . mcm aku ckp dekat kau , tuhan tanak kita ada hbungan , itu sebab dy ptuskan hbungan kita . sabar je lahh babe . 

tapy kalao smpay kau tulis mcm tu kat blog kau , tak payah lahh . kalau kau tulis mcm tu , tak mgkin kau dpt , mcm lagu blog ny , Penakut > Yuna .  lirik dy Tak Semua Kau Rancang Akan Berlaku , Mungkin Nasib Tak Menyebelahi Kamuu . paham kann ape mksud dy ? 

aku tahu kau dah bnyak berubah . tapyy jgn lahh mengharap sgt dari aku . kau patut teruskan hidup kau mcm natural . jgn asyik pikirkan ape yang kau dah buat kat aku . kau tersilap . kau hnya terperangkap dlm dunia budak tu je . tapy bagus lahh sekarang kau dah berubah . tak mcm dulu . aku tabik kau babe . 

tapy babe . 1 je aku nak pesan kat kau , kau jgn mengharap sgt dekat aku . aku tak mgkin akan kembali dekat kau , bukan tak mgkin tapi tak pasti . sebab jodoh bukan di tgn kita , jodoh di tgn tuhan . betol tak ? 

okayy lahh . aku harap kau bace entry ny . aku rase kau tahu entry ny aku tujukan pada siapa . and aku harap kau fahamm . ASSALAMUALAIKUM ~~


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction