Anak Jagung Baru Menetas ♥

FollowDashboard

Sim Card Hilang ! Waaaaaa ~
Saturday, June 25, 2011 ? 0 Atashinchi ?
Waaaaaaa ! Sedihhh ! Kad sim Ona hilang !! *bukan pakai handfone pom ! Mmg tak pakai fon pom , tapi no. tuh kawan dah smpan . kawan jejaoh semua tahu itu nombor . mcm mane nak kasitahu nombor baru . Adess ! Semua barang aku dah geledah . Tak jumpak pom ! Makkkkk , Menanges tak berlaguu ~~ 

*Ini lahh hasilnya bila sudah mengamuk ! Barang semua bersepah x(

Harghhh ! Nak menanges ! Mcm mane ni ?? Sayangg . Kau pergi mana ? Aku nak guna kau ! Kalao kau ada Hot Ticket mcm mane ? Aku nak kau ! Aku nak kau ! Aku nak kau lahh ngek !! Kalao kau aku tak jumpak , aku hempap lappy ni ! Kau nak ?! Kembalilahh sayangg . 

Aku nak nombor tu , sebab nombor tu cantik *cantik sangat ke ? . Makk ! Please come back . Kalao korang jumpe , Tolong inform ke nombor >> 017-275**** . Tao ! Tao ! Sedihh :'(


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction