Anak Jagung Baru Menetas ♥

FollowDashboard

hari ini --> 7th JUNE 2011 :)
Tuesday, June 7, 2011 ? 0 Atashinchi ?

btw , hari ny mcm biase lahh . bngun pagi gosok gigi , cuci muka . eh , itu bab dlm bilik mndy . tak leh cerita . HAHA . then , tgk-2 kat dlm rumah tu ada kakak je , mak n ayah takdak . awal-2 dah belahh . dah lahh tak masak . aku nk mkn ape pagi tu ? naseb bek ada laksa . bole lahh melahap laksa tu . knyang lahh jugak . lepas mkn , baring-2 kejap . on tv , bukak cerita ROBOT . best lahh jugak . layann je nan niece aku . 

lepas tgk tv , tak tahu lak nak buat ape . roti and tuna habess . ape lahh lagi aku nak melahap . laici dah habes , haih . perut ohh perut , tak penuh-2 lagi ke . sudah lahh meminta makanan , aku tak tahu nak mkn ape ny . sabar je lahh . lepas mencuri makanan dekat rumah kaka aku , teros buncit perut aku . bullrrppp ! HAHA . kenyang suda .

then , lepas pukol 11.45 , kaka aku lepas lappy . then , ape lagi , tekan suis kipas , on lappy , tekan facebook.com , ONLINE ! online unn , budak tu bukan online , dy online ptg . hmm , mcm biasa , online msty lahh chatting kann ? aku tak . punya lahh pemalas nak menaip . HAHA . sorii tak balas IM chat korang . :p , 

then , perut ny buat hal lagi , nak mkn lagi ! HAHA . korang msty engat ona gemok right ? tak kodd ! HAHA . perasan dha . gemok kodd . haha . tgk lahh gmbar dekat facebook . gemok ke tak :p . hee ~ . tak tahu nak makan ape ny , call ayah , suruh beli roti and tuna . ayah kate "okay okay !" terus tutup . busy sgt ka ? duyai ~

then , tggu punya tggu smbil online , tgk-2 ayah dah balek , dari jauh nmpak roti dlm plastik . aku terus amik dari mak aku . tgk-2 , eh ! mana tuna ? tnya mak , "mak ! mana tuna ?" , dgn selambanya mak ckp " takdak !" . pergghh ! saked hati dohh ! . hurr ! terus merajok and tak mkn teros ! ayah ckp "dah ! dah ! tutup lappy tu ! dah berejam menghadap bnda tu ja ! tutup !" , aku dgn muka bengang nya , teros tutp , and amik tmpat betol-2 bawah tv . *merajok konon ! then , boring pulak , keluar . maen-2 nan niece . letih and masok rumah , tido .

sedar-2 ayah gerak , kate nye "dah mahgrib ! bangun !" aku bngun je lahh . bngun dgn muka blurr terus layan melody . melody kawen nan raffi ! sedihh weyy ! :(( sedih and kecewa ja muka elang pakwe aku tu :p perasann ! HAHA . lepas tu , mndy . pakai baju . mak nan ayah keluar pulak . smpay sekarang , tak balek lagi . takpe . KU MENUNGGU . hoho . sekarang ny pom tgh lapar . tak tahu nak melahap ape lagi . nasik sepinggan dah melahap . haih .

ermm , engat nak call budak tu sekarang , tapy malas pulak , takut bil naik . nnty ayah bising ! takmao dahh ! hurr . sabar je lahh . jumpak lahh lepas sekolah nnty ye sayangg :) 

okayy peeps ! smpay sini saje entry hari ny . SAYANGG KORANG .  


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction